8 sty 2014

Welcome 2014

Cześć Wszystkim ! :)
U mnie ostatnio różnie sie dzieje , raz jestem szczęśliwa jak nikt inny a raz chciałabym sie zapaść pod ziemie .. w sumie to nie wiem czemu , ale mam nadzieje ,że ten rok bedzie lepszy.. choć troche kiepsko zaczęty. 
Wczoraj byłam w Rossmanie i kupiłam sporo rzeczy i jutro zrobie dla Was haul ..: ) 
W ten długi weekend (4-6.01) naoglądałam się bardzo dużo filmików na yt o życiu w USA :) 
Strasznie mnie to wciągneło , fajnie sie tak oglada i można sie duzo rzeczy dowiedziec : ) 
Zima u nas jakoś specjalnie nie zaskakuje , ciągle ciepło , w sumie już mi bez różnicy .. jak dla mnie to mogłaby już przyjść wiosna , bo zimy i tak nie czuć .. Chce się dziś wcześniej położyć bo w nocy (5-6 rano) leci GALA : PEOPLE'S CHOICE AWARDS 2014 :) a ja zawsze te gale oglądam i mam nadzieję ,że pojawi się Selena . :)
 

Nie mam żadnych zdjeć , jakoś nie miałam ochoty robić , a jak juz zrobiłam to są okropnej jakości , więc ich nie dodam . Od 2 stycznia jestem na diecie:) Bo troche kilogramów przybyło niestety ;c
I jestem załamana nawet nie wiem jakim cudem , ale trzeba do wakacji spalić co nie co . :)
Trzymajcie kciuki ! :)

3 komentarze:

  1. Cudny blog ! Świetnie piszesz i nie tylko ! Ty jesteś świetna =3

    tami-taami.blogspot.com

    ZAPRASZAM CIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE NA DESIGN I NAGŁÓWEK BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :))

    Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście!
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html
    http://domi-day.blogspot.com/2014/01/dyskoteka-szkolna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo czesto tak mam :/ humor jest rozny, ale staram sie wziac w garsc

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń