2 lut 2014

Come back to school . .



Heeej ! Noi koniec ferii , skończyły sie te leniwe dni i trzeba się wziąć za siebie i ogarnąć po tym wolnym , bo strasznie sie rozleniwiłam . Szybko to minęło , ale w sumie nie wyjeżdżałam nigdzie w te ferie i robiło się to już nudne , ciągle to samo. Myśle ,że bedzie mi sie trudno teraz przyzwyczaić wstawać przed 6 i kłaść spać koło 00;00 , w ferie chodziłam spać koło 2-3 i wstawałam sobie rano... o 14 :D haah! Nie wiem jak sie z tego pozbieram , ale zobaczymy .. kilka dni temu obciełam sobie końcówki i wyszło z 10 cm :D nawet mi się podoba , ale zdecydowałam ,że w tym roku chcę bardzo dbać o włosy , więc podetne sobie je jeszcze z 15 cm ,żeby mi te odrosty się mnw wyrównały i żeby włosy były zdrowsze:) Wiem ,że mówiłam w poprzednim poście ,że jednak nie ścinam , ale przez te 2 tygodnie codziennie zmieniałam zdanie i mama mi nawet mówiła że już sama nie wiem czego chce . Miałam iść wczoraj z przyjaciółkami do fryzjera , ale idziemy jutro po szkole i wszystkie ścinamy tak samo :) Robiłam zdjecia ostatnio , ale to nie był chyba mój dzień na zdjęcia.. nie wychodziły i myśle ,że zrobie dopiero jutro lub pojutrze , to zależy od światła :)
Tym co zaczynają jutro ferie zazdroszcze !:) Trzymajcie sie :* Paaaa..








1 komentarz: