12 mar 2014

Sunny Week !

 

Cześć moi kochani, stęskniłam się za wami, bo nie było mnie tu ponad tydzień. Wiem, ale to tylko i wyłącznie ze względu na obowiązki i brak czasu na napisanie czegoś sensownego. Dużo się ostatnio działo .. taak łał? nareszcie :) Więc może wam w skrócie opowiem .. W piątek po szkole pojechałam z przyjaciółkami na konie (one jeżdżą od kilku lat i już wiele razy mnie błagały żebym z nimi pojechała) po wielu prośbach w końcu uległam. W wakacje już tam z nimi byłam, ale tylko na chwile :) I musze Wam powiedzieć, że ku mojemu zdziwieniu naprawde było świetnie! Oczywiście nie dałam się namówić na jazde haha, ale było i tak wspaniale. Siedziałyśmy tam do późnego wieczora. W sobotę po południu wreszcie pojechałam z moimi przyjaciółmi na zakupy do centrum handowego w naszym mieście. Tego mi było trzeba, już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na zakupach. Nie planowałam dużo kupić chodziło mi wyłącznie o trampki, ale kupiłam jeszcze 2 bluzki .
  bluzka w serca (59.90 zł - Bershka) Crop Top w kwiaty (29,99 zł z rabatem 30% 20,99 - New Look )
( Trampki 59 zł - Deichmann )

Po zakupach pochodziliśmy jeszcze troche i usiedliśmy do McDonald'a.
Dawno się tyle nie nagadałam, tyle śmiechu i dobrego humoru z nimi :) Czego można chcieć więcej?
W niedziele z kolei jechałam na roczek mojego kuzyna, najpierw do kościoła potem do domu na mały poczęstunek .. :)

Mój niedzielny outfit :


A taki oto piękny i uroczy torcik miał mój kuzyn, jejku no poprostu słodkość! :)
(tort jak i figurki były z lukru, więc można było je zjeść) Był naprawde przepyszny!
Dawno nie jadłam tak dobrego tortu ;)



Przyjechałam tak zmęczona i przejedzona, że nie miałam siły na nic.
Miałam Wam tego posta dodać od razu w poniedziałek,
bo już sobie wtedy zgrałam zdjęcia, ale wyszło niestety inaczej :(
W tym tygodniu jest tak ciepło, że to jest po prostu nie możliwe. Jak na marzec to jestem w szoku, ale w takim pozytywnym :) A tak w ogóle to zaczęłam nosić okulary, znaczy nosić.. nosze od 9 lat, ale od poniedziałku zaczęłam nosić tak normalnie na co dzień :) Nie nosze ich 24/7, ale staram się często i myśle, że jeszcze nie raz mnie w nich zobaczycie :)

*Wczoraj przyszedł mi paczką olejek do włosów, który "wygrałam" i jestem z niego naprawde zadowolona. Myśle, że niedługo wam go pokaże.





Następny post będzie dosć nietypowy, bo będę chciała się z wami podzielić pewną wiadomością !
Ale więcej w kolejnym poście , narazie :3




3 komentarze:

  1. masz bardzo ładny blog i będę tu częściej wpadać :>
    zapraszam do siebie :)
    http://eyes-zuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tort :) Koszula w serduszka śliczna :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tort ! Fajny look :D

    Zapraszam do siebie :

    http://raspbberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń