19 lis 2013

Chce już święta !

Cześć Kochani : ) 
U mnie ostatnio nic specjalnego się nie dzieje .. jestem jakaś senna ostatnio , nic mi się nie chce , śpie popołudniami przez co potem nie umiem spać wieczorem i kładę się o 2 w nocy jak mam na 8;00 do szkoły ;\ ja wiem , że to złe . Sama myślałam ,że nie wytrzymam wczoraj na lekcji po prostu zasypiałam na polskim, ale już mniejsza z tym . Strasznie zimno się zrobiło , i podobno w sobotę 23.11 ma już być 
ŚNIEG , ŚNIEG , ŚNIEG !<3
Aww:3 już się nie mogę doczekać ! Mam nadzieje ,że ta zima będzie cała śnieżno biała :) 
Tak , przydało by sie takiej prawdziwej zimy ! ;) bo w tamtym roku i  2 lata temu jakoś śniegu nie byłoo;\ i to popsuło cały świąteczny klimat . 
 Ja tak bardzo kocham ten świąteczny czas jejku ;3 to jest cudowne !
W niedziele oglądałam sobie EKSPRES POLARNY w tv i leżałam pod kocem z herbatką mm:)
Już tyle świątecznych reklam leci ! ostatnio chyba 5 pod rząd widziałam <3 aw;3
Dzisiaj byłam z babcią na zakupach i w takim wielkim markecie było tak dużo ozdób świątecznych , różnych choinek , światełek , bombek <3 Jejku ;*
Kupiłam taki domek obsypany śniegiem taki co jak się podłączy do prądu to świeci się w domku przez okna i tak ładnie to wygląda! nie umiałam się zdecydować na jeden wszystkie były piękne , ale drogie !
Jak zrobie zdjęcie za jakiś czas to wam wstawie . 

Nie mogę się doczekać tych wszystkich świątecznych filmów , świąt ogólnie<3
To jest najlepsze co może być ;) CHCE ŚWIĘTA !:)
Napewno nagram jakieś świąteczne TAGI :) lub filmiki typu lookbook na święta czy coś:)
Jak będziecie chcieli , ale musze nazbierać obserwatorów :)
Narazie wchodzą na mojego bloga ludzie z Polski , Niemiec i nawet z USA:)

Mam dla Was piosenke :) W sumie nie każdemu moze sie podobać , ale ja ją kocham <3
I ta piosenka tak idealnie opisuje mnie w tym czasie.. 
To portugalska wersja śpiewana przez Martine , piosenki od Demi Lovato - Let It Go :)

Przepraszam  za złą jakość, ale to dlatego,  że zdjecie robione kamerką , bo dopiero w czwartek lub w piątek ide na zdjęcia ! Ale chciałam wam coś dodać ;3


Więcej o mnie : 

                                   http://ask.fm/Julkaaaa98







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz