14 lis 2013

New Blog - Początki :)

Hej Wszystkim :)
Na początku tego postu chciałam Wam powiedzieć , tak jak już wspomniałam w notce na boku ,
że założyłam bloga po to ,żeby się Wam wygadać co sie u mnie dzieje, pokazać jakieś nowe zdjęcia itd.
Będę tu poprostu pisać o mnie i o moim życiu ;) Jak i mogą też się tu znaleźć posty tematyczne .:)
Wszystko zależy czy będziecie chcieli i czy blog wam się spodoba :) wiem ,że na początku to co pisze może się wam wydawać nudne , ale mam nadzieje ,że jakoś rozkręce tego bloga :3 
.
.
Kiedyś już miałam bloga tutaj na blogspocie , lecz usunęłam z powodu braku czasu .
Mam 5 fanpage'ów na fb , 3 o Selenie , na które musze dodawać regularnie codziennie mase postów i zdjęć i na to mi idą z 2,3-4 h :\ tak jestem SELENATOR:)

Bo jeszcze oprócz szkoły (testów itp bo jestem w 3 gimnazjum) mam również zajecia z mażoretek 2 razy w tygodniu po 2 godziny . Często przychodzę zmęczona i już poprostu nie mam siły .

Tu możecie zobaczyć jak m.in wygląda nasz występ,
nie wiem czemu sie dodało tak urywkami ale
ja jestem zazwyczaj w 1 rzędzie po (twojej) lewej stronie :)

Tyle na dzisiejszy post . Jutro może napisze więcej . Cześć <3



więcej o mnie na moim asku  : http://ask.fm/Julkaaaa98 <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz