20 gru 2013

❤ FREE TIME - CHRISTMAS TIME ❤

Cześć ! 
No i nareszcie mamy wolne ! Wolne ogarniacie? :) Tyle wolnego ...   aww:33
Jeszcze 4 dni i Wigilia i Święta .. jakoś tego nie czuje teraz w ogóle .. nie wiem, nie ma tego samego klimatu co każdego roku , w sumie pomyślicie teraz ,że przecież co roku nie ma śniegu na święta .. ale zawsze bardziej czuję ten klimat już taki świąteczny , wiecie o co chodzi :) Teraz jakoś tego nie czuje , jeszcze 4 dni do Świąt a ja sobie tak na prawde nie zdaje do końca z tego spawy , ale musze wam się pochwalić że ...... BYŁAM DZISIAJ Z RODZICAMI W JYSK'u i kupiłam ŁÓŻKO ! Takie piękne !  Co oznacza jeden krok do przodu do remontu mojego pokoju ! :) Bardzo się ciesze , jest wspaniałe ! Dosłownie godzinę temu mi je przywieźli . :) Jutro mi je skręcą to wam dam zdjęcie i jeszcze przed Wigilią zrobię posta :) A do tego wszystkiego jeszcze przed chwilą spadł śnieg ! Taaak śnieg *.* Cieszę się bo zapowiadali ,że w ogóle na święta nie spadnie i że będzie plusowa temperatura .. U mnie w Katowicach w Wigilie 5 stopni , a w pierwsze Święto 6 stopni -,- no .. BITCH, PLEASE .. i być może właśnie przez brak śniegu jakoś teraz nie czuje tych świąt . Jutro będę już ubierała CHOINKĘ! I jak bedę już mieć gotowe łóżko to pozawieszam lampki , wszystkie ozdoby itd:) Więc będzie przytulnie :) Jeszcze postaram się żeby mieć przed świętami pomalowany pokój zastanawiam się nad kolorem .. na pewno 2 ściany na BIAŁY , ale jeszcze nie wiem jak pozostałe.. może beżowy? w białe kropki ? Coś takiego nie wiem zobacze .:) 
U mnie w mieście wszędzie pełno dekoracji, ozdób świątecznych , choinek an ulicach pooświetlanych pięknie to wygląda ! Nagrałam dziś filmik jak wracałam z JYSKa :) możecie zobaczyć jakie ładne jest moje miasto wieczorem :)


To było piękne ! Aż sama byłam w szoku :) I do tego grali Lulaj że Jezuniu :3 aww
Wtedy zrobiło się świątecznie ! Ale teraz możemy napawać się tym wolnym , świątecznym czasem!
Będę robić też BOKEH jak będę mieć światełka założone ! To jest piękne : 









A wy jak już przygotowani na święta ? Domy wystrojone ? Prezenty kupione? :)
Ja jade w poniedziałek<3 aww;3 To jest najlepsze odpakowywanie prezentów spod choinki .

*Tym razem was nie zawiodłam i wyrobiłam się z drugim postem w tym tygodniu :)
Następny post 23 grudnia wieczorem lub w 24 grudnia rano! 
Postaram sie zrobić jakieś zdjęcia ładne Wam ! :*

Miłych przygotowań ! 

3 komentarze:

  1. Ładniutki blog <3
    + obserwujemy ? oczywiście jak ci się spodoba
    http://maia-maj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki słodki ten twój bloog <3
    Czekam na nastepny post *-*
    .. i zapraszam do mnie : http://monia-moniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń