29 gru 2013

Plany na przyszłość - PART 1




Cześć Wam !

Nadeszła pora na przedostatni post w tym roku :) Od razu mogę wam powiedzieć ,że w ostatnim poście 31 grudnia , będzie podsumowanie roku 2013 :) Myśle, że to bedzie dość przyjemny post , przynajmniej dla niektórych, bo postaram się zrobić w nim TAG , ale pisemny :)..
Święta mineły bardzo szybko , nawet szybciej niż sie spodziewałam . Te święta rzeczywiście były takie nijakie , nie czułam ich wcale i jakoś specjalnie się nimi nie cieszyłam . Tak jak w poprzednich latach .. 
Nie wiem czy was interesuje co dostałam , więc nie będę tu tego pisać ,bo nie wszystkich to interesuje także jak ktoś chce wiedzieć to zapraszam i pytać tam (http://ask.fm/Julkaaaa98) . 
U nas nadal tak ciepło po +8 stopni i więcej .. Taka właśnie w Polsce jest zima nienawidze tego .  


...

Wczoraj oglądałam TAG takiej dziewczyny na YouTube o szkole w USA jak to tam wygląda itd. 
I powiem Wam ,że po tym filmiku poprostu wyjechałabym już dzisiaj jakbym tylko mogła :\ 
Tam jest wszystko o wiele lepsze , takie wielkie możliwości ! :) 
Tyle kierunków , każdy według swoich zainteresowań już w HIGH SCHOOL - najwyzszej szkole to tak jak u nas liceum .. może sobie wybierać przedmioty, zajęcia które będzie miał .. Jejku , to jest cudowne . 
U nas .. nic i żadnych możliwości po liceum , jeszcze wam o tym nie mówiłam , ale jak skończe 18-19 lat chce tam wyjechać . . tak chce wjechać do Ameryki i tam żyć .. teraz możecie pomyśleć ,że to idiotyczne co mówie i że to tylko moje marzenia , ale nie ! Naprawde chce tam pojechać i tam żyć na stałe chce tam się rozwinąć i zrobić jakąś "karierę" chce być aktorką i tam bym miała możliwości by się uczyć aktorstwa . 
A mam w Nowym Jorku wujka, kuzynkę i dobrą znajomą więc mam nadzieje ,że nie byłoby problemu , może udało by mi się mamę tam zaciągnąć ! :) BYŁBY IDEALNIE ! I spełnie to pojade tam, obiecuje to sobie. Nie będę siedzieć za kasą lub cały dzień za biurkiem w Polsce.. no wybaczcie -,- . Ja mam bardzo ambitne plany na moją przyszłość , chce się rozwijać i już wiem co chcę na 100 % robić . Grać i jak się uda to jeszcze śpiewać ! Ja to kocham , to moja pasja :3 Nie pomijając już tego, że chciałabym tam chodzić do HIGH SCHOOL - liceum ,bo tam szkoła wygląda tak samo jak na tych amerykańskich filmach . Wszystko jest identyczne te szkoły , stołówki , zawody , futbol , rugby , cheerleaderki jak w filmach :) To wszystkie jest ! I wszystko pod pasowane pod własne zainteresowania - Robisz to co lubisz i kochasz + masz tylko kilka wymaganych przedmiotów. A co najlepsze tam są ludzie z całego świata , nie ma klas np . tylko Amerykanie , tylko są mieszane klasy:) Myśle ,że to dość fajne bo każdy mówi w innym języku i przy okazji mamy okazje poznać inne kultury , tradycje , nauczyć się nowych rzeczy wzajemnie :) Wiem ,że raczej tego nie uda mi się doświadczyć , niestety i bardzo żałuje , ale trudno. Zawsze będę mówiła śmiało ,że jestem Polką i że mam Polskie obywatelstwo, ale życie wymarzyłam sobie właśnie tam , ja będę decydować o sobie jak będę pełnoletnia i inni muszą sie z tym pogodzić , oczywiscie będę odwiedzac rodzine w Polsce ! Będę chętnie tu przyjeżdzać przynajmniej 2 razy w roku :)
Ja zawsze staram się realizować to co sobię postanowie ,
bo nie warto sie poddawać <3 także jeszcze 3 lata i Good bay Poland! :]








2 komentarze:

  1. Gratuluję, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :))
    http://mercyandlulu.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię planować przyszłości. wolę kiedy coś dzieje się spontanicznie :)))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń