17 gru 2013

U smile - I smile :)

Cześć słoneczka :)
Znowu w pierwszym zdaniu będę was przepraszać za to ,że znów był tylko 1 post w tygodniu ;\ wiem .. i przepraszam za to bo widze ,że juz niektórzy czytają bloga:) Bardzo sie ciesze. Ja po prostu mam mało czasu , jeszcze mniej niż zwykle,bo codziennie wiecej rzeczy do zrobienia ,ale postaram się ten czas jakoś lepiej zorganizować:) I postaram się chodzić na jakieś zdjęcia bo wiem że takie o wiele bardziej przyciągają widzów:>a w końcu na tym mi zależy , na WAS <3 żebyście byli tu zemną :) i żebym miała dla kogo pisać:)
No więc u mnie jest okej , mam wrażenie ,że ostatnio mniej przejmuję się niektórymi sprawami , którymi jeszcze niedawno zawracałam sobie cały czas głowe i przez to chodzę jakaś weselsza i staram się myśleć o tych pozytywnych rzeczach :) Po prostu śmieje się z wszystkiego i tak jest lepiej :)
W poprzednim tygodniu miałam próbne testy gimnazjalne :\ eh .. w 1 dzień była : historia/wos  i polski . W 2 dzień cz. przyrodnicza (fizyka,chemia,geografia,biologia) i matma !:\ a w 3 dzień angielski (podstawa i rozszerzenie) . Szczerze mówiąc to myśle ,że to czego sie najbardziej obawiałam nie wyszło tak źle . Najgorzej poszedł oczywiście POLSKI I MATMA -,- Rozprawka z polskiego była na jakiś idiotyczny temat:\ że nikt nie wiedział co tam napisać .A matma .... co ja tu będę mówić ? Chyba Ci co pisali najlepiej wiedzą ,że chodzi o BAŁWANA ! :D
Z części przyrodniczej już dziś dostaliśmy wyniki i mam 18/30 pkt. :) W sumie to dla mnie dobrze, bo myślałam, że chemia i fizyka pójdą mi źle, ale były bardzo proste rzeczy :) W czwartek będę mieć wyniki z polskiego i w tym tygodniu jeszcze z historii i wosu . Myślę,że przed świętami wszyscy nauczyciele nam to sprawdzą, bo nie będzie im się chciało sprawdzać w przerwie świątecznej :)
 W środę i piątek byłam na zakupach i kupiłam sweterek wełniany , leginsy i leginso-spodnie? ;D na które czekałam pół roku i już w sumie straciłam nadzieję ,że sie pojawią a tu takie BUMMM są !?-KUPUJE!
Pokaże Wam w następnym poście , który mam nadzieje pojawi się jeszcze w tym tygodniu .
haha tak.. postaram sie ;3 a oprócz tego lećcie do żabki bo w żabce czekolada w choineczki tylko po 2.99 hahahaha :D jaka reklama nom taka :

mmmm pycha :) A tak w ogóle to mam zamiar zrobić filmik - Autumn/Winter HAUL rzeczy które kupiłam w przeciągu 3 miesięcy bo troche się nazbierało :) i nie wiem czy byście chcieli ? hmm.. mam plany zacząć kręcić filmiki na YouTube , ale to chyba dopiero jak załapie sie na lepszy aparat :\ . 
(a to jedyne zdjęcie , które udało mi się zrobić takiej ładnej jakości i mi się podoba :> )

__________________________________________________________

 
 (to ten sweterek , który sobie kupiłam )




a tu w sukience , w której byłam w 3 dzień egzaminów :) Słodkie te zdjecie po środku ;>


                                            2 dzień testów :                     1 dzień testów :



a te takie gorsze wiem , ale dodam bo mi się podobają :) : 



 




Papa kochani ;* mam nadzieję ,że nabieram wprawy i posty i zdjęcia są lepsze:)
Miłego tygodnia ;)


1 komentarz: