24 gru 2013

❤ Winter TAG ❤

Heeej Kochani <3
No i wreszcie mamy tą tak długo wyczekiwaną WIGILIE <3 ! Jeeeeej *.*
Chociaż nadal w to nie wierze , że to tak szybko zleciało :o
Teraz ostatnie poprawki , ostatnie pakowanie prezentów i gotowanie potraw :3 Mmmm .
Ten zapach unoszący sie w całym domu :) Już nie mogę sie doczekać wieczoru :)

ALE MAM DLA WAS NIESPODZIANKE ..
PEWNIE NIE UWIERZYCIE , ALE ..
NAGRAŁAM DLA WAS ..

 WINTER TAG 

Tak sama się sobie dziwie ;3 ale nagrałam , to mój PIERWSZY filmik więc mam nadzieję ,że się spodoba :) I dotrwacie do końca ! Z góry przepraszam za moje przekręcone słowa albo jakieś nie złożone zdania ! :D hahahahaah <3 No to miłego śmiania się !:) Pamiętajcie , że każdy z Was może nagrać taki świąteczny TAG bo wszystkich z Was OTAGOWUJE ! :) 


A tymczasem u mnie w Katowicach 12 stopni Celsjusza  !!
Moje miasto pobiło REKORD sprzed 40 lat !!!!
Jezu nie wierze haahhaha <3

6 komentarzy: