7 gru 2013

Mikołajki

Cześć Wam ;3
Z góry przepraszam, że w tym tygodniu post był tylko jeden, ale nie miałam zdjęć, więc nie było sensu nawet nie miałam o czym napisać . W szkole jakoś przeleciał ten tydzień , w środe miałam występ znów z okazji barbórki :) i byłam cały czas w pierwszym rzędzie bo nie było koleżanki z przodu aww:) (w młodszej grupie juniorkach - przez 2 lata moje stałe miejsce było w 1 rzędzie , ale jak przeszłam do seniorek - najstarszej grupy to jestem w 2 ) jak będą zdjęcia to wam wstawie :) Kocham takie występy!
W czwartek pisałam poprawę sprawdzianu z chemii , nie wiem jak mi poszło ;\ Boje sie bo nie rozumiem chemii , ale zobaczymy. :[ Wczoraj były tak długo wyczekiwane MIKOŁAJKI :) w szkole chodziliśmy w czapkach mikołajkowych , fajnie było :3 tylko niestety nie zrobiłam sobie zdjęcia ;c miałam zrobić jeszcze z kolegą , ale zapomnieliśmy :C A ten prezencik czekał na mnie gdy wróciłam do domu :):


( + pieniądze,ale nie będę wam pokazywać .. ) i jeszcze dostane SIMSY3 Rajską Wyspę :) 
Dziś rano oglądałam OPOWIEŚĆ WIGILIJNĄ :) świątecznie , świetna jest !

Wczoraj wieczorem spadł śnieg, ale stopniał, a dzisiaj po południu zaczęło tak bardzo mocno sypać, że nic nie było widać ! No nareszcie śnieg i to taki, który mam nadzieje, że sie dłużej utrzyma :)




W poniedziałek normalny dzień w szkole , lekcje itd. a we wtorek,środę i czwartek mam ...
EGZAMINY GIMNAZJALNE - PRÓBNE .
Strasznie się boje , niby to tylko próbne , ale i tak mam stresa, że zawale i wtedy jeszcze bardziej będę obawiała sie normalnego w kwietniu ! :\
W pierwszy i drugi dzień ide w jakiejś ładnej koszuli/bluzce, spódniczce i szpilkach a w 3 dzień ide w sukience i szpilkach , którą sobie ostatnio zamówiłam :)
Lekcje wokalu idą mi bardzo dobrze już widzę , że powoli widać jakieś pozytywne zmiany :)





To by było na tyle , macie dwa moje zdjęcia z dzisiaj, zrobiłam na dworze żeby były lepszej jakości:)
jak widzicie za mną jest śnieeeg :)
 
a tu dwa inne:



Więcej : http://ask.fm/Julkaaaa98
Miłego weekendu :)









1 komentarz:

  1. dasz radę na egzaminach gimnazjalnych, to tylko próbne. XD

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń