1 gru 2013

Hello December


Hej misie ;*
Co tam u Was ? :)
U mnie jakoś leci , nic nadzwyczajnego się nie dzieje . 
Dzień jak dzień , tydzień jak tydzień , miesiąc jak miesiąc .. 
Oprócz tego że .... MAMY JUŻ 1 GRUDNIA <3 Jeeejku , tak bardzo się ciesze ! ;)
Ten rok tak strasznie szybko minął. Jeszcze pamiętam sylwester 2012/2013 przecież to było raptem wczoraj a już zbliżamy sie do końca roku , to jest niesamowite ! Naprawde , tak dużo się przez ten rok wydarzyło ,że nawet nie jestem w stanie wszystkiego spamiętać. Ale był to dość udany rok :) Mimo niektórych drobnych rzeczy . Ale tak .. mamy już ten najpiękniejszy dla wielu z nas miesiąc:) GRUDZIEŃ.
Ja osobiście tak strasznie kocham zime , święta , śnieg , ozdoby , światełka :) Przecież to jest takie magiczne wszystko :3 Aww:3 Nigdy nie przywiązywałam do tego tak dużej wagi zwykle to był po prostu grudzień i święta jak święta , ale w tym roku będzie inaczej <3 Postaram się ten czas wykorzystać najlepiej jak tylko potrafie !:) Już teraz w telewizji praktycznie wszystko jest świateczne reklamy , zapowiedzi , filmy . 
Akurat teraz pisząc ten post słysze w tle ,że lecą Listy do M w TV :) Za oknem już ciemno , a jak spadnie nasz biały niezbędny dodatek to będzie już idealnie <3 Sklepy przyjmują już kolorowe świateczne dodatki , ulice w centrum zaczynają być oświetlane świątecznie ^.^ Tego nie da się opisać ! To idealny obraz dla moich oczu :  (Wczoraj wybrałam się z mamą do centrum handlowego i co zastałam?,oto zdjęcia)

Na placu przed galerią stoi już wielka kolorowa choinka z błyszczącymi "prezentami" pod .
A całe centrum handlowe z zewnątrz jak i w środku jest pięknie pooświetlane lampkami :)
No i to właśnie jest świetne !:3

Jeszcze przed świętami miałam mieć remont pokoju , ale teraz już sama nie wiem czy to wypali , 
musze sama wziąć sprawy w swoje ręce i pozbyć się jakoś mebli i poszukać nowych :)
Nie mam zbyt dużego pokoju , więc chce tylko nowe ładne pojedyńcze łóżko , białą szafe , białą komode , biurko , toaletke i małą , białą szafke koło biurka. 
+ może jakis super wygodny fotel na zimne zimowe wieczory :)
Już sobie go cały wyobrażam , bardzo zależy mi by to doszło do skutku jeszcze przed świętami!
Wtedy poozdabiałabym sobie ładnie pokój i zawiesiła pełno światełek , wiecie o co chodzi ..
Tak ciepło , klimatycznie i wygodnie :)Wiecie coś tego typu :
Ajjj :) Oby się udało , zrobić remont ! :) I pomalować ściany :) Trzymajcie kciucki :*
Zaraz musze pouczyć się na kartkówke z chemi , rozprawke i kartkówke z polskiego i sprawdzian z matmy ;\ tak wszystko mam jutro . Nie wiem jak to ogarne ;c ehh ..
Patrzcie jaką fajną , słodką piosenkę znalazłam : http://www.youtube.com/watch?v=Gc-RthxkU2E
A tak wg wczoraj znów miałam występ :) Fajnie było <3 ! Z okazji barbórki , następny występ 4.12 :)

Byłam w bardzo pozytywnym szoku jak zobaczyłam ,że pod moim poprzednim postem "Szkolnie.." pojawiły się (dla mnie aż) 4 komentarze:) to dla mnie duża motywacja , bardzo Wam dziękuje <3
 






Więcej o mnie : http://ask.fm/Julkaaaa98
Do zobaczenia w następnym poście :* 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz